Online Értékesítés és Online Marketing Tapasztatok, Tippek és Trükkök Közérthetően

2008. január 12., szombat

Az Online Értékesítés Háromszög Titkai! Felíratás, Teljesítés, Ajánlás


A lap jobb oldalán látható egy "háromszög", ami valójában nem is háromszög! Ez egy "végtelen test", ami hasonlít egy háromszögre! De elég jól szimbolizálja az Online Értékesítés (számomra).

  • Van egy olyan, hogy Online Értékesítés Háromszög!

Az Értékesítés Háromszőg, egy egyenlő oldalú háromszög, a 3 sarka egy-egy fontos tényező szimbolizál.


  • Bal alsó sarok: "Felíratás"
(Tehát regisztrálás, azaz további ingyenes információért vagy egy "ajándékért" cserébe rendszeres információ fogadást, azaz email-ek, stb. fogadását vállalja, sőt kéri a weboldal látogatója!)

  • Felső sarok: "Teljesítés"
(A szolgáltatás három fő tevékenységből áll: Követés, azaz rendszeres információ adás; Eladás, azaz, a megrendelés felvétele; Létrehozás, azaz a megrendelt dolog átadása, szolgáltatása).

A követés is teljesítés, mert megígértük a feliratkozónak, hogy rendszeresen küldünk majd neki hasznos és értékes információkat, dolgokat, tehát az ígéretünket teljesíteni kell.
Az eladás is teljesítés, mert megígértük, hogy az, amit nyújtunk, segít az érdeklődőnek, tehát lehetőséget kell adni, hogy megrendelhesse, hogy hozzájuthasson.
És persze a létrehozás is teljesítés, mert, amire vágyik, azt meg kell kapnia (sőt, az elvártnál egy kicsit többet is), azaz ki kell szállítani időben, jól fel kell szerelni, tökéletesen el kell készíteni, stb., bármit is adtunk el. (Az hogy a Létrehozás ellenértékét előre vagy utólag fizeti a megrendelő, itt most lényegtelen információ.)

  • Jobb alsó sarok: "Ajánlás"
A teljesítés után, bármi is legyen a teljesítés (például, egy ingyenesen letölthető elektronikus könyv, ami a megrendelőnek hasznos), mindig megkérhetjük az ügyfelet, hogy ajánlja egy ingyenes szolgáltatásunkat ingyen, vagy egy további dologért fejébe.

És ami ebből következik, az nagyon fontos: A ajánlás kérés és ajánlás kapás újabb felíratáshoz, azaz újabb lehetséges vevőkkel való kapcsolatbalépést tesz lehetővé! Azaz a folyamat "örökmozgóvá" válhat, ha elég hatékonyan az elégedett-ügyfél létrehozás és az elégedett ügyfelek által adott ajánlottak, illetve azok felírtatása!

Természetesen nem csak a már meglévő ügyfelek (azaz teljesítést kapottak) lehetnek a felíratandó lehetséges ügyfelek forrása, de ha ez elég hatékonyan mükődik, akkor nincs is szükség más forrásból származó (kereső találati lista, együttműködő partnerek címlistáin szereplők, stb.) felíratandó lehetséges érdeklődők elérésére!

  • Az Online Értékesítés Háromszögének Titka:

A hatékonyabb felíratás több teljesítéshez vezet, a nagyobb számú teljesítés megnövekedett mennyiségű ajánlást eredményez, a növekvő ajánlás, a gyarapodó felíratáson keresztül bővülő "lehetséges ügyfél" listát hoz létre, a több kommunikáció kijuttatást tesz lehetővé, ami egyre több teljesítést tesz lehetővé! A lényeg, hogy ha felíratás-teljesítés-ajánlás háromszög bármely pontját fejlesztjük, az a többi ponton is eredménynövekedés hoz létre!

Gondoljon csak bele ebbe egy kicsit, és láthatja, hogy ha eléggé ért az online értékesítéshez, akkor szinte bármit és növekvő mértékben el tud adni a fenti törvényszerűséget alkalmazva!

Hasznos volt ez az információ Önnek?
További információkért iratkozzon fel az ingyenes információs kiadványaink levelező listájára:

Feliratkozás (ez a link helye)

.

Nincsenek megjegyzések: