Online Értékesítés és Online Marketing Tapasztatok, Tippek és Trükkök Közérthetően

2008. január 11., péntek

Online Értékesítés Könyv

Online Értékesítés Könyv v0.1 (jegyzet)

  • Onlin Eladás vagy Online Megrendelés Fogadás?

Ki szeret egy nyomulós, rábeszélős értékesítővel, ügynökkel, eladóval találkozni és „beszélgetni”? És ki szeretne egy erőltető üzletkötő lenni? És ki szeret egy „vedd meg most” weboldalon, gondolkodási, megfontolási lehetőség nélkül azonnal vásárolni?

Csak az vásárol az első weboldal látogatáskor, aki pontosan tudja, hogy a webhely tulajdonosa megbízható, azaz a pénzért cserébe adja, illetve azt adja, amit megígért. Az vásárol elsőre egy weboldalra érkezve, aki tudja, hogy számára pont az, és nem egy másik hasonló dologra van szükség. És az, aki tudja, hogy a jó áron, illetve a megfelelő garanciákkal vásárolhat. Úgy gondolom, hogy igen kevés az ilyen tulajdonságokkal bíró weboldal látogató.

  • Az Online Értékesítés Kulcsa

Az Online Értékesítés alapja az, hogy ADOK és ADOK, és ADOK, és újból csak adok, addig, amíg nem kéri a terméket a lehetséges vásárló! Nem az, hogy rábeszéljük a látogatót a vásárlásra!

De mit adok?

Elsősorban hasznos, valóban hasznos információ és értékes dolgokat, értékes apróságokat, ami egy weboldalon elolvasható, és/vagy letölthető (és kinyomtatható).

Kinek adom mindezt?

Azoknak, akik érdeklődnek egy téma vagy szakterület információi, megszerezhető tudása iránt.

Honnan tudom, hogy ki érdeklődik egy bizonyos téma iránt, és hogyan tudok kapcsolatba lépni velük?

Elérhetővé teszem az interneten keresztül egy weboldalon azt, amit adni szeretnék (de nem teszem elolvashatóvá a weboldalalmon), de elkérem az érdeklődők elérhetőségi és más adatait, például arról, hogy pontosan mi is érdekli, hogy eljuttathassam hozzá azt, ami érdekli.

Hogyan találják meg a weboldalamat az interneten?

Elérem, hogy azokra a kifejezésekre, amit az érdeklődők keresnek az interneten, az első 5 helyezés egyikén megtaláljanak a google vagy más internet keresők találati listáin.

Elérem, hogy más weboldalakról, az interneten lévő szakirányú weblap-gyűjteményekből, levelező listákon keresztül, szakmai webfórumokból megtalálják a weblapomat.

És együttműködőm másokkal, hogy a jövőbeni vásárlásból származó jutalék fejében és/vagy a weboldalamon az ingyenes szolgáltatásaimra jelentkezők adataiért cserébe adok egy díjat, és/vagy minden egyes megfelelő látogatóért cserébe, aki eljut a weboldalamra fizetek egy kisebb összeget.

És más webmarketing eszközöket is bevetek a megfelelő (azaz fizetőképes érdeklődők és/vagy weboldalamat más megfelelő lehetséges látogatóknak ajánló) látogatókért, illetve az adataik megszerzéséért.

Mi a leglényegesebb tényező?

Addig adom az információért nálam jelentkezettek számára az adott termékekről vagy szolgáltatásokról rendszeresen az értékes információt (emailben, videóban, meghallgatható előadásban, webkonferencián), amíg vagy megerősödik az érdeklődésük annyira, hogy vásároljanak, vagy amíg vissza nem utasítják, hogy további hasznos és érdekes információkat és tudást adjak nekik a témával kapcsolatban, illetve arról, amit eladnék neki!

És aki vett valamit, annak újból eladok a fentiekben leírtak szerint.

Persze az is lehet, hogy valaki véletlenül megtalálva a weboldalam és az ott lévő webáruházat, nem igényel további információt, tehát csak odatalál, és ott kapásból vásárol. Ez lehetséges, de így a weboldalamat igen kevesen látogatják és a látogatók csak egy töredékéből, válik vásárló.

Létezik az költség-hatékony online marketing, és eredményes értékesítés, amely manapság már elengedhetetlen egy nyereség érdekelt vállalkozás számára!

Hogyan tudom ezt megvalósítani, a gyakorlatba bevezetni, és haszonnal működtetni?

Erről szól ez a könyv!

.

Nincsenek megjegyzések: